Thursday, September 20, 2007

Happy birthday!

Matthew and Gunner Nelson, turning the big 4-0 today! And for Marcy:

http://www.youtube.com/watch?v=PHaI4uZ4oeg

Speaking of music, Grace did the funniest thing the other day. While sitting on the potty, she started singing a song without any provocation at all. To the tune of "Farmer in the Del" she was singing:
My bottom's hanging out
My bottom's hanging out
Lets all clap hands
My bottom's hanging out.

Yeah, she's a nut.

7 comments:

Mendy said...

She is just too funny! Doesn't like her bottom to hang out, so much so she made up a song about it. And dare you to sing that song - she gets mad if anyone else says it - says "NO, MY bottom's hanging out".

Nut. Just like her daddy.

Jess said...

That is awesome! That will be MY new bathroom song! Thanks David.

Gotta Run said...

Grace is 100% silly just like her daddy and mommy. What a cute little angel :)

So Scott tells me something about a cycle team. Tell me more.....

Oh, and thanks for helping him with directions yesterday. We fianlly met up and laughed about it.

Marcy said...

ROFLMAO AHHAHAHAHAHAAAAA Dude, Hmmmmmmmmm I wonder where she got that from :P

I can't believe they're 40?!?! Wow!

I'm sorry David but Secret Lovers is the tune currently stuck in my head thanks to MPA. Damn her!! God I should just go slather some cheese all over myself and roll around in a bed LOL

Chad in the Arizona Desert said...

LOL!! Now that's funny! Sounds like a pretty normal, happy kid to me.

Nikki said...

awh....sweet tunes Gracie!!

I can't see the video it has been deleted or something. :'(

Jason The Running Man said...

she's too funny!